Blogglisten hits

lørdag 29. november 2014

Logg

Ettersom ordet 'blogg' egentlig er kortform av 'weblogg' og en logg er sekvensielt lagrede data, ofte i kronologisk rekkefølge, vil jeg prøve å holde meg til nettopp dette og herved gi et slags punktvist referat fra en tilfeldig og vanlig dag. Dagen det dreier seg om var ikke i egenskap av fatter, dvs. den var uten barn og som dere vil se oppfyller den alle stereotypier og fordommer mot ungkarstilværelsen:

  • Sto opp.
  • Slapp ut katta. Bar den i halen ettersom det er blitt forbudt å løfte dem i nakkeskinnet.
  • Vasket badet med høyttrykksspyler.
  • Spiste middag (7-retters: 6-pack øl og 1 pose potetgull)
  • Vasket dunjakka på 90 grader. (Ble omgjort til en anorakk)
  • Vasket ullgenser på 90 grader. (Ble omgjort til skuddsikker trøye i 1-årsstørrelse)
  • Spiste frokost.
  • Sov middag.
  • Trente hardt og pådro meg rabdomyolyse som er så populært for tida.
  • Så den siste sesongen av Dagsrevyen.
  • Fikk lyst til å gjøre storinnkjøp så jeg dro likegodt på butikken og handlet absolutt alt jeg trengte for resten av dagen.
  • Prøvde å anlegge movemberbart, men måttte gi opp etter et par timer.
  • La meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar