Blogglisten hits

mandag 1. september 2014

Trendy

Da har jeg lært dere å vaske klær, jeg har fått skikk på kostholdet deres, hagene deres er forhåpentligvis i bedre forfatning og jeg har gitt dere reisetips. Nå er det på tide å tenke på meg selv. Jeg skal nemlig bli cool. Å være trendy og up-to-date er selvfølgelig et must når du er blitt single (...i tillegg til å anglifisere språket). Etter mange år som trendbremser, skal jeg nå f.eks.:
  • Få meg motorsykkel (som jeg ikke skal rekke å bruke)
  • Kjøpe el-bil (og ha dieselaggregat på tilhenger tilfelle jeg går tom for strøm)
  • Starte en blogg (det skulle tatt seg ut)
  • Bruke uttrykket "I forhold til" oftere (mye bedre enn f.eks. "når det gjelder" eller "med tanke på")
  • Bli bedre i forhold til ord deling, dvs. dele mer (kanskje t.o.m. begynne med o r d s p r e n g n i n g)
  • Få meg tatovering (selv om jeg alltid har hatt medfølelse med stakkarene som på 70-tallet ble dømt til å gå i bredstripete cordfløyels slengbukse resten av livet, så er jeg helt sikker på at det ikke vil bli sånn med tatoveringer...)
  • Skaffe meg "man bag" (i forhold til John Carew)
  • Skifte jobb i forhold til å få en mer moderne tittel, f.eks. Key Account Manager (dvs. Nøkkelkontosjef for de av dere som ikke visste hva det var)
  • Begynne å strikke pulekuler (ref. Bjarne&Carlos' pulekuler). Eller kanskje ikke...
Tips til nye hobbies, klesmoter, trender og uvaner jeg kan gå løs på mottas med takk!

Mvh
I forhold til
Fatter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar