Blogglisten hits

tirsdag 15. juli 2014

Fatter à la Fotballfrue

Ettersom jeg er en stor fan av Fotballfrue og hennes blogg (fotballfrue.no), har jeg tatt meg den frihet å se hva som ville ha skjedd dersom jeg forsøkte å nærme meg hennes stil i bloggingen. Jeg syns det var naturlig å fortsette der jeg var, rent tematisk, i forrige innlegg, men allikevel vri litt på formen. Det fine var at jeg egentlig bare trengte å bytte ut noen få ord her og der, sammenlignet med Fotballfrues siste innlegg:


Endelig har jeg tatt et oppgjør med beiseutstyret mitt, kastet alle gamle koster, skaffet meg noen nye og ikke minst, vasket de gamle favorittene. Koster som du påfører flytende oljebeis med, er det lett å vaske i zalo og varmt vann, men koster som du bruker til pudder, blush og øyenskygge, er det mye bedre å bruke en bakteriehemmende spray på. Myke-Jens er også veldig grei å bruke til dette, den gjør kostene rene, tørker raskt og lukter ingenting.
Mine favorittkoster akkurat nå er de du ser over, to av disse er fra merket Jordan som er utviklet av profesjonelle malere. Det som er så bra med disse er at de virkelig er gode, og i tillegg så rimelige! Du må fort ut med mange hundrelapper for virkelig gode koster, men dette er kvalitet til en lav pris.
 tips – grunning legger jeg alltid med kost, resultatet blir så mye renere og jevnere, og beisen glir mye bedre inn i veggen. Det samme gjelder for dekkbeis. Her er det koster fra Jordan som er favorittene. Dersom du fortsatt bruker svamp, må jeg virkelig anbefale deg disse, du vil oppdage en ny hverdag! 
Sliten klokke fra Polar/skrukket shorts fra Helly Hansen
Dagens antrekk: shorts og klokke, enkelt og greit. Og vet dere hva? Til morgen i dag badet jeg i Skumsjøen for første gang på flere måneder. Herrefred, så utrolig kaldt! Men du blir jo helt salig etterpå, så det var med en ro i kroppen jeg ikke har kjent på lenge, og med en liten seiersfølelse over meg selv, at jeg nøt dagens første øl. I går kveld satt katta og jeg kjempelenge på verandaen, det var nesten fullmåne og helt stille i hagen. Så romantisk at jeg nesten ville grine! Skulle bare ønske han kunne bli (fullmånen altså), men han er allerede på vei ned, for i morgen er det dag igjen. 

Jeg håper dere har en fin tirsdag og at dere er klare for helg, krysser fingrene for knallvær noen dager til! 

Joda, å bruke Fotballfrue som mal gir en hyggelig ånd over teksten, men jeg tviler på om jeg kommer til å fortsette med det. Til det er jeg nok altfor positiv og kanskje også naiv...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar